2011. március 20., vasárnap

Tojásszedés

Ebben a szeles, esős vasárnap délutánban is volt egy aranyos élmény. Kimentem ellátni az állatokat,ez rendben is volt,csak 1 fészekből nem tudtam összeszedni a tojásokat,mindig ült rajta "valaki". Általában tyúkok váltogatták ott egymást, de most a kedvenc, tejcsoki színű pulykám üldögélt a tojásokon,amik már nem fértek alá,olyan bőséges volt a mai termés! Beléptem, a pulyka nem vett észre, én néztem mit csinálhat,a nyakát nyújtogatta, hát látom ám,a csőrével igyekszik maga alá pakolni a széjjellévő tojásokat! Annyira édes! Pedig még nem is kotlik,de máris olyan kis gondos. Most tojta le a 10.tojását. Talán még 4, vagy 7 van hátra, aztán ha leül,visszacsempészem alá az összest és jöhet a 4 hét költés. Egy tyúkkotlóm viszont már 2 hete ül,ami azt jelenti, h a jövő vasárnap már bújnak ki a csibék. Jaj, annyira jó fejek ezek a kotlók :o))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése