2011. március 6., vasárnap

Ej,mi a kő...

Leraktam az idei első kotlót,19 tyúktojáson csücsül,de olyan vérmes,h én alá nem fogok nézni egyszer sem,mert már most nekem ugrott a kis vadállat,szóval sorsára bízom,aztán ha előjön a csibékkel,akkor majd üdvözlöm őket. Várom már,h legyen kacsa és libatojás,azok keltetése az igazi kihívás! na de türelem,mi a fenétől tojnának már,amikor még csak a naptár mutatja a márciust,az időjárás pedig frankó decemberi! Váááá!
Kinézek az ablakon,óriás hófoltok a mezőkön,a rózsák közt,mindenhol! És borús szürkeség és -1 fok! Köszi!
Margókám neked van igazad,álljunk neki szalonnát sütni és kacagjuk ki a telet,hátha megijed! Azt hiszem Mohácson is ma riogatják,remélem sikerrel!
Talán megjön a tavasz is mire az első pelyhes kiscsibék kibújnak a tojásból. Remélem :o))

2 megjegyzés:

  1. Én meg pont azt nézem, hogy ahhoz képest, hogy hogy beharangozták ezt a mai jeges hideget, itt tök szép idő van, süt a nap, még az ablakot is kinyitottam, szóval van remény! (vagy még nem ért ide...)
    Jaj de várom az első szalonnasütést!
    Van egy olyan érzésem, hogy nem este lesz, hanem napközben... Mondjuk jövő vasárnap? :o)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nekem a "pelyhes"-ről a hó jut eszembe, nem a kiscsibe. Miért van ez?
    Belefásultunk a télbe. Komolyan fontolóra veszem a szereplőválogatást a Drakula 189. részére!

    VálaszTörlés