2011. március 18., péntek

Gyógyító a tanyán

Nem is értettem igazán,mért jön ki ide ez a lány. Egy városi hírű gyógyító! Azt tudtam, h nem masszíroztatni jön,nincs erre szüksége, de akkor? Ősszel ismertem meg, a városi Bioritmus fesztiválon, ahol egy jurta sátorban  vártuk a természetgyógyászatok iránt érdeklődőket, voltak is jó sokan.
Már akkor felcsillant a szeme a tanya szó hallatán, rögtön be is ígért egy látogatást.
Most került erre sor. Elárulta, h megerősítést vár, ő is tanyán akar élni, már buzgón keresgél.
Ha rám hallgat....! Tőlem csak jót hall erről az életről, sőt csodákat! :o))
A kemencét fűtöttem a kenyérsütéshez amikor megjött, aztán óriásit beszélgettünk a jó melegben,kertről,fákról,kerti tóról,a baromfinépekről,mangalicákról. Meg arról, mi mindent nyújt még az élet egy ilyen helyen! A föld,a kert milyen hasznos, ha pedig egy részét érintetlenül hagyjuk, akkor megcsodálhatjuk azt a sok gyógynövényt, amivel megajándékoz a föld. Vagy a pipacsok orgiája a felkelő nap sugarainál!

Milyen bámulatosak a hajnalok,az alkonyok,az évszakok kora tavasztól, csipkebogyószedésig, ahogy a mézédes sárgabarackból napsugárízű dzsem készül és az sem hátrány, ha a karácsonyi gesztenyés, aszalt szilvás pulyka, vagy a narancsos kacsa hozzávalói is jórészt tanyasi remekek. Remélem nem riasztottam el :o))

4 megjegyzés:

  1. Komolyan? Nem is tudtam erről! Hát azt elhiszem, hogy tőled csakis megerősítést kaphat! Még akkor is, ha meg sem szólalsz, csak körbenéz egy kicsit! Dejó!
    Jaaj meg ez a pipacsos kép! Nem is láttam még ezt eddig, nagyon jó:o)

    VálaszTörlés
  2. Remek, hogy vannak képeid!
    Megírod hol az a szép kis tanya- privátban?

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Igen!!!! :)))
      Szóljon ez a bejegyzés Neked!!!
      Biztatás, motiválás :)

      Törlés