2011. március 16., szerda

Böjt és az 5 tibeti

A jó idővel együtt minden évben elkap a nagy tisztulási, méregtelenítési láz!
Pár éve voltam egy szervezett, orvos által vezetett 8 napos léböjtkúrán, a Balaton felvidéken. Szenzációs volt és azóta is legalább tavasszal, évszakváltáskor igyekszem ezt betartani az ottani módszer szerint.
Tökéletes persze megint ott lenne, Ilonával, a doktornővel, de nem tudom ennyi időre egyedül hagyni a tanyát, az állatokat.
A húsról még csak 1 hete mondtam le a nagyböjt kezdetén, nagyon élvezem. Aztán hamarosan jöhet a 8 napos léböjt. Na de! A lányaim az utóbbi időben nagyon inspirálnak a mozgásra és őket látva,hallgatva,éreztem, h nekem is szükségem van vmi plusz rendszeres mozgásra a kertészkedés mellé!
Mivel mostanában több helyről egyszerre futott be hozzám az 5 tibeti jógagyakorlatról szóló infó,előkerestem az évek óta fiókban csücsülő dvd-t és elkezdtem a gyakorlást. Napi 15-20 perc reggel,úgyis koránkelő vagyok,belefér az életembe. A méregtelenítő hatása miatt is, meg minden miatt is :o))
Később majd beszámolok róla miket tapasztalok,mert mindenféle furcsaságok várhatók.
A gyakorlatok nem túl nehezek és bármilyen életkorban elkezdhetők. Hajrá!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok a beszámolódra a későbbieket illetően, és gratula hogy elkezdted akkor ezek szerint már ma. Gondoltam hogy a hús nem fog hiányozni!
    Nagyon szép tavaszias húsmentes napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Napi 15-20 perc torna az tökéletes! Nekem ez könnyebb is, mintha két-3 naponta el kéne menni egy edzésre valahova, vagy ilyesmi.
    Anyeg, azt néztem ma, hogy bár esős időt mondtak a következő napokra, de fagy egyik éjszaka sem lesz már! Had fejlődjenek azok az elvetett magok! :o)

    VálaszTörlés
  3. Hát nem semmi hogy még tornázni is elkezdtél!
    100évig fogsz élni!!!

    VálaszTörlés