2011. március 24., csütörtök

NEM KÖNNYŰ!

Szombaton újabb csakratisztítás. Ezt most még beszorítom, a többire már nem lesz idő egyelőre.
Néha úgy érzem az agyamat is tisztítani kéne! Komolyan. Annyira felgyorsult az élet, annyira jönnek az újabbnál-újabb infók, emberek, még ide a tanyára is, hát még aki a nagyvárosban egy nagyobb munkahelyen dolgozik, él!
Most egy asztrológus barátom látogatott meg és nem mondom, h nem adta fel a leckét már megint!
Ráadásul jobban emlékezett a 3 évvel ezelőtti elemzésre mint én! Csak ámultam, h miket mond!
Nnna margó megint lesz min agyalni! Tudom, persze, legyinthetnék is könnyedén, h én tudom a legjobban mi van velem, meg hogy akarom élni az életemet, mi a jó nekem, de valahol belül érzem, h talán néha én is a könnyebb, a kényelmesebb utat választom és ez nem biztosan a jó Út.
Igen,igen ezért vagyunk itt a Földön, h tanuljunk, elénk van rakva a feladat,aztán azt lehet jól-rosszul megoldani.
Hm... remélem nem szúrom el! Pont a nagyböjt idején, amikor ezerrel gyúrok a nagy testi-leki tisztulásra :o))
Ja igen, modtam.h beszámolok az öt tibeti rítus közben tapasztalt dolgokról,érzetekről!
Nincs miről beszámolni. 9 napja csinálom,semmi különös,jól esik,szeretem,várom,de ennyi. Még csak a 7-szeri ismétléseknél tartok,majd a 21-nél talán? Nem kötelező persze semmi extrának lenni,elég a tudat is, h mozgok rendszeresen,napi 15-20 perc,tőlem ez már maga a csoda!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése