2011. március 9., szerda

Nagyböjtben

A mai nappal,hamvazószerdán elkezdődött a nagyböjti időszak. Rengeteg éve készülök már arra,h egyszer végigcsinálok úgy egy nagyböjtöt (ez ugye 40 nap),ahogy az meg van írva.
Hús nélkül! Hm...töprengek,legjobb lenne most belevágni!
Biztos nem véletlenül került ma a kezembe egy cikk arról,milyen remekül megtisztul a szervezet,ha pár hétig nem eszünk húst! Pedig ez a cikk nem is a böjt kapcsán íródott,hanem a búzafűlé okán. Jó is lenne ezt is beszerezni és egy 21 napos kúrát a böjttel együtt lezavarni! De hát 15 ezer ft! :o((
A 40 nap viszont komolyan izgat! Igen! Megcsinálom! Szorítsatok! Közbeiktatva majd a tisztítókúra is,jó lesz!
Rám fér már egy kis megújulás és most az időjárás,a természet is segít ebben.
Lehet velem tartani! :o))
Húsvétkor aztán besonkázunk! Vagy nem? :o))

2 megjegyzés:

  1. Szerintem könnyebb lesz, mint gondolnád!
    Tudod, én is vagy 2 hónapig nem ettem húst, és meg sem kottyant. Feltéve, ha van helyette mindig mit enni, azt már nehezebb megoldani, de egy kis ötletesség és múkodik!
    Én is gondoltam rá, tegnap húshagyó kedden, de az én állapotomba ugye...:o) most nem aktuális! De azért húsvét előtt pár napot én is bevállalok!
    Hatalmas megújulást érzek a levegőben, Anyeg! Tisztítókúra, 15 fok, napsütés, és persze a betegeskedések vége! Jó szar időszak volt, de annál pozitívabb dolgok állnak előtted, asziszem! :o) Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz!
    Nagy megújúlás van a levegőben!
    Lehet akkor meg is gyógyulnál végre!
    Nem is esztek semmi gyümölcsöt,akkor meg csak a zöldség,gyümi!
    Hajrá!!!

    VálaszTörlés