2011. május 11., szerda

Megint az a jó kis széna :o))

Kőhajításnyira állnak egymástól a tanyák. Egyik szomszédom Gyuri, róla írtam már. Segítőkész, nagyhangú, gumicsizmás, jókedvű fickó. Rengeteg állatot tart, és velem ellentétben neki mindenfajta gépe van, traktorok, munkagépek. A másik tanya lakatlan már több mint 10 éve. Az a tanya nagy szerelmem! Fénykorában igazi kis ékszerdoboz lehetett, vadrózsákkal, orgonával sűrűn benőtt Csipkerózsika házikó. Míves szép kis ablakokkal, zsalugáterekkel. Mindig meg akarom venni, ha lenne rá pénzem. Egyszer már elmentem az árajánlatig is, szerencsére nem adták ide annyiért. Idejárt fészket rakni tavaly nyáron a pulykám, a folyosón költötte ki az aprókat :o)) Mondta is Marika a tulaj, h látom ám, a pulyka már tudja! Aztán elkértem tőle azt a kis öntöttvas kályhát, amire épp rászakadt a melléképület. Ide is adta,fizetni se kellett érte!
Szóval látom ám, milyen szép dús, egészséges, nagyra nőtt fű van odaát ezen a tanyán,illetve az évek óta műveletlen szántón) tudom, h elég nagy gond ezt nekik levágatni, évente többször is, különben megy a parlagfű felszólítás, büntetés. Felajánlottam a csajszinak a segítséget, majd a Gyurit megfűzöm, vágja le, hátha jól jár így mindenki. Marika boldog volt, különösen amikor ment az sms, h milyen szép munkát végzett a gép és már sorban, rendben szárad a szénának való fű. Gyuri is boldog volt, amikor a minőségi szénabálákkal hatalmasra pakolt pótkocsit hazahúzta a a traktor.
Végül én is boldog vagyok, mert rengeteg széna kint maradt még, fordulókban,sarkokban, azokat én rakom össze, már 8 kis boglya vár arra, h vki (férfiembör) igazi profi boglyát rakjon belőlük.
Szénaszezon, szénaillat, szénamulcs a kertembe, éljen a jó idő, a nyár, na és még valami!
Illetve valaki!

Edina, aki megtanít engem gyönyörű szappanokat, krémeket, testvajakat,masszázskrémeket készíteni házilag, mérgek nélkül, egészséges, tápláló összetevőkből, akkor majd az én bőröm is életre kel talán, mert most éppen úgy rám van már száradva szegény barnára égett bőröm, olyan mint a gyík mielőtt levedlik, csak neki szép gyönyörű van alatta, nekem meg ezt kéne vhogy kikupálni (akkor hátha akadna férfinép a boglyarakáshoz is ) :o)) Akkor aztán bemutatom ezeket is a blogomban. Mármint a szappanokat :o))
Addig is éljen az áthatolhatatlan virágdzsungel és pünkösdi rózsavirágzás! :o))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése