2011. február 23., szerda

Csillagtitkok a tanyán!

Régóta követem már a Csillagtitkok c.asztrozófiai oldalt és nem győzök ámuldozni,mennyire megtörténik velem az amit ott előrevetítenek! Már próbálkoztam azzal is,h csak utólag olvastam el,,mondván,biztos "önbeteljesítő"jóslatként működik ez nálam,de utólag is telitalálatos volt a fejtegetés!
Most pedig azt írja,h a febr,21-25-ig terjedő időszak lényege "bolygóilag" h a csillagok állása összhatásaként az Univerzum most biztos kézzel kiemel az életünkből minden "halott" helyzetet,legyen az párkapcsolat,munka,bármi,aminek már nincs szerepe az életünkben,ami már nem emel többé,hanem éppenhogy visszatart,lehúz!
Zajlik ez most nálam is és a lányaimnál is! Szerencsére az is jellemző,h a fontos dolgokat meg ezerrel erősíti,aminek van létjogosultsága az életünkben az meg szárnyra kap,új életre kell!
Erre is találni példát tündér családunkban :o)) És hol nem? Hihetetlen gyorsan peregnek,változnak az események,körülöttem is minden ember erről beszél. Fantasztikus időket élünk! Az egyik nap felemel,a másik bedöngöl. És ez így van jól.Mindig az történik (ez már persze szlogen),ami nekünk a legjobb! Amiből a legtöbbet,a leghatékonyabban tudjuk megtanulni a "leckét",szebben fogalmazva betölteni a sorsfeladatunkat.
Azt meg,h mindig mindent magam teremtek magamnak,magam köré,magamnak köszönhetem,tessék itt a tükör,hát...igen. ezt is olyan lassan fogadtam el,mint azt az évekkel ezelőtt hallott mondatot miszerint örülnünk kell minden betegségünknek! Nem tudtam ezt hova tenni,ez megőrült! Mi van???? Örüljek? Na de ne má :o))
És szép lassan.sorjában elém pakolgatták a kis betegségeimet és mit ad Isten,igen tényleg a lelki problémáimat tükrözte mind egytől egyig!
Amint ezeket megoldottam,némelyikre elég volt csak rálátni,megérteni és a betegség huss,már ott se volt!
A leglátványosabb ilyen gyógyulásom fél nap alatt zajlott le.
Én annyit tudok ágálni,replikázni,kételkedni,okoskodni,huhúúúú! Aztán itt ezer éves koromra majdcsak elhiszem szépen,h IGEN ÉN TEREMTEM A DOLGOKAT AMIK KÖRBEVESZNEK!  Csesszem meg,ha rosszul teremtek,még mindig baromi kevés a hitem ebben,magamban,de már vmi aprócska csírácska nagyon készül kitörni a rögök közül. :o)) Ezek olyan csodálatos dolgok!
Én a föld-jegyű racionális,2 lábbal a földön álló,kapom ám az igét! Hála Istennek!


És nagyon boldog vagyok,h a gyerekeim már ilyen fiatal korban tudnak nyitni ezekre a dolgokra! Mekkora előny! És olyan olyan ügyesek mind,annyira jól csinálják! Csodálatos,értékes Ember mind egytől egyig! Mekkora mázlista vagyok :o))

4 megjegyzés:

  1. Mr bánom, hogy nem nyitottál hamarabb blogot Anyeg!
    Nem igaz, milyen jól írsz! Jól, jókat! Nagyon megértem, amikről beszélsz, és örülök a felfedezéseknek, rádöbbenéseknek, a feleslegtől való megszabadulásnak - reméljük, tényleg így lesz, van rá esély! Olyan nyugodt és megbékélt volt a hangod is, örülök neki, hogyha nem idegesíted magad feleslegesen.
    Így tovább, jaj de jó!

    VálaszTörlés
  2. Hát erre csak annyit tudok mondani hogy nem esett messze az alma a fájától!
    Neked köszönhetünk mindent!!!

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint 2 vagy 3 leányod van?..Tényleg jól irsz...tanulnom kellene tőled:nem kell mindig fényképeket feltegyek..de mit csináljak ha állandóan azt mondja ott bennt a kisördög:Fotózz!!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Márta! Fotózz!!! Még szép, hogy fotózz!!! Kellenek nekünk azok a gyönyörűségek! Nekem ez állandóan akadályokba ütközik! Előbb masinám nem volt, most meg nem tudom csatlakoztatni a gépre, vmi elgörbült a bemenetnél, áá, nem és nem! Pedig olyan édes szappanok készültek megint, ezeket tényleg lefotóznám...
    3 lányom van, 2 kicsi unokám :)) Ja és ez a békéscsabai tanyavilág :)

    VálaszTörlés